Hur mycket kötid har jag?

Jag vill veta hur många år jag har väntat på att få förstahand kontrakt

Kommentarer

  • Hej Mirna!

    Du kan se hur många ködagar du har på Mina Sidor. Logga in på boplats.se och gå till Mina Sidor. Längst upp till vänster på sidan, under ditt namn, kan du se hur många ködagar hos Boplats du har.

    Om du behöver personlig hjälp, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst. De kan hjälpa dig att kolla upp hur många år just du har stått i bostadskö på Boplats.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg