Hur många är före mig?

Hej, jag undrar om jag har rätt att veta hur många intressenter det finns före mig. Jg skulle gärna vilja veta vilken plats jag ligger på. Lägenheten är på Madängsgatan 1 i Lindholmen.

Kommentarer

  • Hej Lara, tack för din fråga!

    Du kan se i annonsen hur många som är före dig på en specifik lägenhet. De som är före dig har längre kötid än vad du har, och antalet före dig kan ändras fram till dess att ansökningstiden stänger.
    Elin, Boplats Göteborg