Hur länge har man på sig att betala avgiften?

Hej!
Hur länge har man på sig att betala avgiften?

Kommentarer

  • Hej Omru, tack för din fråga!

    Du har 30 dagar på dig att betala avgiften. Du får en ny avi på Mina Sidor / Betalning 30 dagar innan ditt medlemskap går ut.

    Är du osäker på när ditt medlemskap går ut? Logga in på boplats.se och gå till Mina Sidor. Längst upp på Mina Sidor ser du vilket datum ditt medlemskap går ut.

    Om du inte har betalat för nästa period innan ditt medlemskap går ut, kommer ditt medlemskap att bli vilande. Om du är 90 dagar sen med att betala raderas dina ködagar hos Boplats.
    Elin, Boplats Göteborg