Områden i min profil - varför står det bara Göteborg, Angered ?

Jag vill söka på Göteborg, Majorna-Linné, Kungsladugård. Jag försöker gång på gång men det står bara Göteborg, Angered. Vad gör jag för fel?

Kommentarer

  • Hej Inger, tack för din fråga!

    Angered är inte tillagt i din profil. De vita rutorna där det står "Välj kommun i listan: Göteborg" och "Välj område i listan: Angered" är menyerna där du kan välja vilka områden du vill lägga till. Angered står överst i listan med val, eftersom listan är alfabetiskt ordnad.

    Elin, Boplats Göteborg
  • Men jag väljer ju det som jag skrev men det går ju inte igenom. Det är problemet. Jag undrar vad jag gör fel.
  • Hej Inger!

    Mina Sidor / Min Profil kan du lägga till områden som du är särskilt intresserad av. Där kan du som mest lägga till 6 områden. Ifall du redan har lagt till 6 områden, måste du ta bort något för att kunna lägga till ett annat område.

    Du kan se i din profil vilka områden du redan har lagt till. Det kan till exempel se ut såhär:

    Ifall du vill ha hjälp med att se vilka områden du har lagt till, är du välkommen att kontakta kundtjänst. Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.

    Områden som du lägger till i din profil kollas mot villkoren i lägenhetsannonserna. Vissa hyresvärdar har som villkor att du ska ha angett ett specifikt område för att kunna söka en viss lägenhet. Områden i din profil, är alltså främst en information till hyresvärdar.

    Om du vill ha mejl om lägenheter som intresserar dig, kan du skapa en bevakning på boplats.se.
    Läs mer i det här inlägget: Hur gör jag en bevakning?

    Elin, Boplats Göteborg