Hur gör jag om jag inte kan gå på visningen?

Hej!
Jag har fått en visningsinbjudan men det krockar med mittjobb så jag kan inte gå på visningen. Hur gör jag om jag är intresserad av lägenheten men inte kan gå på visningen?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Vad tråkigt att du inte kan gå på visningen. Tyvärr brukar det inte gå att få en annan visningstid utan det är den dagen och tiden i inbjudan som gäller.

    Om du har en vän eller familjemedlem som du litar på brukar det gå bra att låta denne gå på visningen som ditt ombud och kika på lägenheten åt dig. Ditt ombud ska då ha med sig en kopia av visningsinbjudan. (I enstaka fall är det inte tillåtet att skicka ombud på visningen. I så fall ska det stå i annonsen och/eller i visningsinbjudan).

    Ifall du inte kan eller vill skicka ombud, och inte vill chansa på att tacka ja utan att ha sett lägenheten, får du tacka Nej till erbjudandet. Kontakta kundtjänst om du har frågor om hur det fungerar med Nej-svar.
    Elin, Boplats Göteborg