Varför måste jag logga in för att se mina bevakningsträffar?

Jag får mejl med info om nya lägenheter i min bevakning och tidigare har jag kunnat klicka på länken och få en förhandsvisning av dessa utan att logga in. Men nu för tiden fungerar det inte längre utan jag måste logga in för att se vilka nya lägenheter som har dykt upp.
Varför har det blivit så och är det något jag kan ställa in?

Kommentarer

  • Hej Marie, tack för din fråga!

    Anledningen till att du måste logga in för att se dina bevakningsträffar är att du har klickat i "Visa bara boenden där jag uppfyller villkoren". Då måste du logga in på Mina Sidor för att systemet ska kunna visa bevakningsträffar där du, utifrån din profilsida på boplats.se, uppfyller villkoren.

    Om du skapar en bevakning utan att klicka i rutan "Visa bara boenden där jag uppfyller villkoren" så kommer du att kunna följa länken i dina bevakningsmail och se bevakningsträffarna utan att logga in, men då kan du få mail även om lägenheter där du inte uppfyller villkoren.
    Elin, Boplats Göteborg