Var kan man registrera sig på bil garage eller fordon plats?

Var kan man registrera sig på bil garage eller fordon plats? Att samla poäng på bil garage.
Jag hittar inte det alternativet.
Mvh
Firas

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Boplats förmedlar enbart bostäder, vi förmedlar inte garage eller parkeringsplatser. Därför har inte Boplats någon kö för garage eller p-plats.

    Många hyresvärdar har egen, separat kö till parkeringsplatser, som du registrerar dig i på deras egna webbplatser.

    Här har du länkar till hur du söker p-plats hos tre av Göteborgs kommunala hyresvärdar:
    Bostadsbolaget
    Familjebostäder
    Poseidon

    Beroende på var du bor kan du också söka boendeparkering via Göteborgs Stads parkeringsbolag eller Mölndals parkeringsbolag.
    Elin, Boplats Göteborg