Välkommen till Boplats Väst kundforum!
Här kan du hitta svar på allmänna frågor, eller ställa en egen fråga.
Skriv inte några personuppgifter när du ställer en egen fråga. Om du har personliga frågor om ditt konto på boplats.se, ska du kontakta kundtjänst istället.
Boplats Väst är västra Sveriges bostadsförmedling. Vi är till för alla för alla som söker hyresrätt. Vi arbetar med likabehandling, öppenhet och mot diskriminering. Bostadssökande som anmält intresse för en lägenhet och uppfyller hyresvärdens villkor turordnas alltid efter kötid.
Alla hyresvärdar, både allmänyttiga och privata, är välkomna att använda bostadsförmedlingen.
Vi ägs av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för en hållbar stad, öppen för världen.
Boplats Göteborg AB, Rosenlundsplatsen 1, 411 20 GÖTEBORG, Tel: 031-100 250
Alla som vill kan ha ett konto, betala avgiften och stå i bostadskö på boplats.se. Du är välkommen att stå i kö på boplats.se oavsett var i världen du bor.
Du får alltså behålla ditt konto och dina ködagar hos Boplats även om du flyttar utomlands. Så länge du fortsätter att betala avgiften i tid varje år, så kommer du fortsätta samla ködagar precis som vanligt.
Kan du bekräfta att detta gäller även om man inte är folkbokförd i Sverige? (men är svensk medborgare)
Bästa hälsningar,
Maja
Javisst, du är välkommen att stå kvar i kön på Boplats även om du inte är folkbokförd i Sverige! Dina ködagar påverkas inte av att du flyttar utomlands.
Alla som vill kan ha ett konto, betala avgiften och stå i bostadskö på boplats.se. Du är välkommen att stå i kö på boplats.se oavsett var i världen du bor, och oavsett ifall du är svensk medborgare eller inte.
Så länge du fortsätter att betala avgiften i tid varje år, så kommer du fortsätta samla ködagar precis som vanligt.
Nej, du måste inte anmäla att du folkbokför dig utomlands för att behålla dina poäng. Så länge du fortsätter att betala köavgiften till Boplats i tid varje år, så kommer du fortsätta samla ködagar precis som vanligt.
om man registrerat på boplats med bara födelsedatum och sedan när man får sista fyra siffror på person-nr kan ändra till fullständig person-nr.Om jag, hur man gör då?
tack på förhand.
Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250 för att få hjälp med att lägga till ditt personnummer på ditt Boplats-konto.