Kan jag flytta min kö från Boplats i Göteborg till min kö i Stockholms Bostadsförmedling?

Hej,
Mitt namn är Tamara. Jag ska flytta från Göteborg till Stockhom. Är det finns möjlighet att flytta min bostadskö från Boplats i Göteborg  till Bostadsförmedlingen i Stockholm? Jag står redan i kö i Stockholm och betalar avgifter på både köarna.  Tack för svar

Kommentarer

  • Hej Tamara, tack för din fråga!

    Du kan tyvärr inte flytta din kötid mellan olika köer, det finns inte någon koppling mellan Boplats Göteborgs och Stockholm bostadsförmedlings IT-system. Dina ködagar hos Boplats kan bara användas för att söka lägenheter på boplats.se.
    Elin, Boplats Göteborg