Finns det ett förråd till lägenheten som jag vill söka?

Finns förråd till 3:an på Elins gård 4 i Högsbohöjd?
Vänliga hälsningar
Christina

Kommentarer

  • Hej Christina, tack för din fråga!

    Boplats har tyvärr inte mer information om lägenheterna är den som hyresvärden har skrivit i annonsen. För att få mer information om lägenheten får du kontakta hyresvärden. Du hittar kontaktuppgifter i annonsen.

    Hyreslagen anger att det ska finnas tillgång till förrådsutrymmen. Utrymmet kan vara antingen i form av ett separat förråd i källare eller på vind men det kan även vara en klädkammare. Läs mer hos Hyresgästföreningen.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Hej !

    Finns det ett förråd till lägenheten som jag vill söka?

    Stackmolnsgatan 7, Svartedalen, Västra Hisingen, Göteborg. Objekt nr 3004- 0815.

    Mvh

    Maun

  • Hej Maun, tack för din fråga!

    Boplats har tyvärr inte mer information om lägenheterna är den som hyresvärden har skrivit i annonsen. För att få mer information om lägenheten får du kontakta hyresvärden. Du hittar kontaktuppgifter i annonsen.

    Hyreslagen anger att det ska finnas tillgång till förrådsutrymmen. Utrymmet kan vara antingen i form av ett separat förråd i källare eller på vind men det kan även vara en klädkammare. Läs mer hos Hyresgästföreningen
    Elin, Boplats Göteborg