Varför är det bild på fel hus i annonsen för Antenngatan 10?

Falsk marknadsföring. Jag söker inte dessa lägenheter, men bor mittemot och tvättar i den byggnaden. De skriver Antenngatan 10 och visar foton på husen innan....

Kommentarer

  • Hej Christina, tack för din synpunkt!

    Hyresvärdarna skapar själva sina annonser på boplats.se. Lägenheterna på Antenngatan 10 annonseras av Bostadsbolaget, vars lägenheter förs över till boplats.se direkt ifrån deras fastighetssystem.

    Jag har vidarebefordrat din synpunkt till Bostadsbolaget, så att de kan kika på vad som kan ha gått snett vid annonseringen.

    Elin, Boplats Göteborg