Kan jag lägga till e-faktura på utländsk bank?

Hej!
Jag har flyttat till Finland och vill beställa e-faktura till min finska bank men jag får ingen träff när jag söker på Boplats Göteborg, vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Kalle, tack för din fråga!

    Boplats tjänst för e-faktura fungerar bara mot svenska banker.

    Det finns flera andra alternativ för hur du kan betala avgiften. Din nya avi finns på Mina Sidor / Betalning ungefär en månad innan ditt medlemskap går ut. Obetalda avier har två knappar: "Visa avi" och "Betala direkt".

    Betala med kort / Du kan betala med kort genom att klicka på "Betala direkt". Ett nytt fönster öppnas där du kan fylla i uppgifterna för ditt betalkort och betala direkt. För att det ska fungera måste ditt kort vara öppet för internetköp.

    Betala med Swish / Du kan betala med swish genom att klicka på "Betala direkt". Ett nytt fönster öppnas där du kan fylla i ditt mobilnummer, och sedan öppna din swish-app och godkänna betalningen.

    Betala med bankgiro / Klicka på "Visa avi" för att hitta summa, bankgironummer och OCR-nummer. Tänk på att det kan ta upp till fem dagar innan din bankgirobetalning registrerats hos oss, så var ute i god tid. Från en utländsk bank, ska du använda IBAN istället för bankgiro. IBAN hittar du längst ner på din avi.

    Det är bra om du loggar in på Mina Sidor / Kontaktuppgifter och kontrollerar att ditt mobilnummer och e-postadress är korrekta och verifierade, så att du kan få påminnelser ifall du skulle glömma att betala i tid.
    Elin, Boplats Göteborg