Jag har ansökt om e-faktura idag. Hinner jag få den för betalning gällande detta år?

Jag har ansökt om e faktura idag. Hinner jag få den för betalning gällande detta år, eller ska jag betala manuellt?

Kommentarer

  • Hej Gunilla, tack för din fråga!

    Det beror på när ditt sista betaldatum är. Du behöver anmäla dig för e-faktura åtminstone 2 månader innan ditt medlemskap går ut för att du ska få en e-faktura direkt för nästa betalning.

    Om du redan hade en obetald avi på ditt Boplats-konto innan du anmälde dig för e-faktura, så kommer du inte att få en e-faktura för det här året. Men nästa år när det är dags att betala kommer du att få en e-faktura till din internetbank.
    Elin, Boplats Göteborg