Hur lång tid tar det för betalningen att bli registrerad efter att man betalat med e faktura ?

Kommentarer

  • Hej Sabina, tack för din fråga!

    På din internetbank kan du lägga till Boplats Göteborg AB som mottagare för e-faktura. Då får du en e-faktura till din internetbank nästa gång det är dags att betala.

    När du söker upp och lägger till Boplats Göteborg AB som mottagare för e-faktura på din internetbank kommer du att få upp en ruta. I den ska du fylla i ditt för- och efternamn och den e-postadress som du har registrerat på boplats.se.

    Det kan ta upp till två månader för e-fakturaanmälan att behandlas och registreras, så anmäl dig för e-faktura i god tid innan det är dags att betala. Om du har anmält dig för e-faktura efter att du har fått en avi på "Mina sidor" kommer e-faktura skickas nästa gång det är dags att betala.

    Varje år kommer du att få en påminnelse om att det är dags att betala några dagar innan e-fakturan skapas.

    När du har fått en e-faktura till din internetbank och godkänt den, så kommer betalningen att dras på ditt sista betaldatum.

    Du kan logga in på Mina Sidor för att se vilket ditt förfallodatum är. Längst upp på Mina Sidor står det "Betalt medlemskap till" och ditt sista betaldatum.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Jag har redan e factura . Frågan va hur lång tid det tar to show på boplats att man betalat avgiften med e faktura. För jag betalde men stod fortfarande att jag har en faktura att betala på boplats .
  • Hej Sabina!

    Efter att du har fått e-fakturan till din internetbank och godkänt den tar det ca 30 dagar för betalningen att registreras på Boplats.
    Elin, Boplats Göteborg