Kö i bostads Stockholm i fyra år, kan jag flytta mina kö poäng till boplats Göteborg?

Min dotter har stått i kö bostads Stockholm kan hon flytta peng till boplats göteborg

Kommentarer

  • Hej Andja, tack för din fråga!

    Du kan tyvärr inte flytta din kötid hos Boplats Göteborg till någon annan bostadsförmedling eller tvärtom . Det finns ingen koppling mellan kösystemen.

    Kötid eller abonnemang på andra webbsidor kan inte tillgodoräknas som ködagar på boplats.se, eftersom andra bostadsköer kan ha olika köregler och högre/lägre köavgift.
    Elin, Boplats Göteborg