Jag har fått erbjudande på flera lägenheter, räcker det att ladda upp dokumenten en gång?

Om jag fått erbjudanden på tre lägenheter till samma husområde och samma husägare, räcker det med att skicka dokumenten 1 gång?

Kommentarer

  • Hej Anette, tack för din fråga!

    När du ska ladda upp dokument så får du meddelande på Mina Sidor där det står vilka dokument du ska ladda upp. Det är bra om du kikar igenom varje meddelande, och ser efter där vilka intyg som efterfrågas för varje lägenhet.

    Om det är samma dokument som du ska ladda upp för alla tre lägenheterna så räcker det att du laddar upp dokumenten en gång.

    Klicka här för att läsa mer om dokumentuppladdning på boplats.se.
    Elin, Boplats Göteborg