Dödsfall, vad händer med ködagarna?

Min bror är samboende men en hennes mamma sam gickbort och hennes poeng kommer och raderas kan han inte får dom

Kommentarer

  • Hej Imam, tack för din fråga!

    Jag beklagar det inträffade. Vid dödsfall kan efterlevande make, maka eller sambo överta ködagarna.

    Läs mer i Boplats användaravtal, eller kontakta Boplats kundtjänst för att få mer information.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg
    (Uppdaterad )
  • Fick ni mina bilagor ?
  • Hej Imam!

    Här i kundforumet svarar jag bara på allmänna frågor. Jag kan inte ge svar om enskilda ärenden.

    Om du behöver personlig hjälp, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst istället.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg