Kan jag se hur många ködagar min medsökande har på Boplats?

Är medsökande med min maka men när jag loggar in ser jag inte hur många dagar vi har på Boplats
Maurizio

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Medsökande innebär att ni kopplar ihop era respektive konton på Boplats för att hyresvärdar ska se att ni söker lägenhet tillsammans och ska bo ihop. Ködagarna på Boplats är individuella och läggs inte ihop. Det går inte att lägga ihop, överlåta eller dela på ködagarna.

    Du kan se dina egna ködagar när du loggar in på ditt konto (förutsatt att du är betalande medlem). Du kan inte se den andra personens ködagar.
    Elin, Boplats Göteborg