Kan mina ködagar minska om jag inte är aktiv?

Hej,
Vad jag gör felnär mina aktivitetsdagar minskar och jag letar efter lägenheter flera gånger om dagen.

Mvh
Branislava

Kommentarer

  • Hej Branislava, tack för din fråga!

    Ködagar hos Boplats är det antal dagar som du har varit betalande medlem på boplats.se. Du får +1 varje dygn, så länge du betalar avgiften i tid varje år. Du behöver inte vara aktiv eller söka lägenheter för att dina ködagar ska öka.

    Ködagarna kan bara raderas och bli noll
    • När du får en lägenhet. När du skriver ett förstahandskontrakt för en lägenhet som du har sökt via boplats.se nollställs dina ködagar.
    • Om du är mer än 90 dagar sen med att betala din årsavgift till Boplats. För att behålla dina ködagar och fortsätta samla fler ködagar måste du betala din årsavgift i tid.  Logga in på Mina Sidor när du ska betala nästa gång.
    Elin, Boplats Göteborg