Går det att flytta ködagarna till en annans personnummer?

Hej! Jag vill byta mitt personnummer och istället för att jag ska vara den som söker lägenhet, så vill jag ändra det till min mamma som är person 2 och det är hon som jobbar. Just nu står det att jag som jobbar och det står mitt personnummer, jag (person 1) som söker vilket jag vill ändra. Går detta att ändras?

Kommentarer

  • Hej Mariam, tack för din fråga!

    Ditt konto och dina ködagar på boplats.se är personliga. Du kan inte ge bort, dela eller slå samman dina ködagar med en annan person eller medsökande. Därför går det inte att ändra till någon annans personnummer på ditt Boplats-konto.

    Läs mer i Boplats användaravtal.

    Elin, Boplats Göteborg