Vet ni något om Bräcke diakonis hyresrätter?

Läste att Bräcke Diakoni skulle bygga ett antal hyresrätter nära där de har sin verksamhet nu har Ni hört något om det ?
Vänligen
Filip

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Ja, det stämmer! Bräcke diakoni bygger nya hyresrätter på Hisingen, och majoriteten av de nya lägenheterna kommer hyras ut via Boplats. Under vecka 8 ska annonserna börja komma ut - så håll utkik på boplats.se i slutet av februari om du vill söka dessa lägenheter!

    Det kommer bli 82 hyresrätter, fördelat på ettor, tvåor och treor. Klicka här för att läsa mer.

    Elin, Boplats Göteborg