Jag har varit på flera visningar, varför har jag inte fått något erbjudande om kontrakt?

Hej jag har fått så många vissning och jag får inget erbjudand lägenheter jag vill jättegärna få lägenhet

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    För att du ska kunna få ett erbjudande om att skriva kontrakt måste du svara ja till lägenheten efter att du varit på visning.

    Efter det att du har tittat på lägenheten ska du logga in på Mina Sidor, Sökta Bostäder.

    Under rubriken Att svara på efter visning ska du klicka på aktuell adress för att komma tillbaka till annonsen.

    I annonsen ska du klicka på knapparna Ja eller Nej för att svara på om du fortfarande är intresserad av lägenheten.

    Du måste svara innan sista svarsdatum. Gör det helst samma dag som du har varit på visningen.

    Om du behöver hjälp med att svara efter visning kan du ringa Boplats kundtjänst på nummer 031 - 100 250 för att få hjälp med att svara.
    Elin, Boplats Göteborg