Redan betalat med Swish, kommer det ändå dras pengar från mitt konto på förfallodatumet?

Hej!
Den årliga betalningen för att stå kvar i bostadskön skulle dras från mitt konto idag (29/11), men det gick inte. Så jag gick in och betalade det med swish på er hemsida. Sedan upptäckte jag att jag hade råkat ställa in det på att dras den 29/12, så nu undrar jag kommer ni dra pengar igen eller hur blir det?

MVH
Katarina

Kommentarer

  • Hej Katarina, tack för din fråga!

    Kontakta din bank för att få hjälp att ta bort den betalningen som du har ställt in att dras den 29/12.

    Ifall du har råkat betala dubbelt, kan vi återbetala det felaktiga beloppet till dig. Kontakta i så fall kundtjänst. För att kunna återbetala behöver kundtjänst ett kvitto/kontoutdrag som visar att du betalat dubbelt, och bankuppgifter på var du vill ha pengarna insatta.

    Klicka här om du vill maila kundtjänst  eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg