Jag betalade en dag för sent. Är jag borta nu?

Jag betalade idag, en dag för sent, för mitt medlemskap. Har stått i kö sex år. Är jag borta nu? En dag för sent.

Kommentarer

  • Hej Lars, tack för din fråga!

    Det beror på när du hade sista betaldatum. Efter sista betaldatum blir ditt medlemskap vilande, och du har ytterligare 90 dagar på dig att betala innan dina ködagar raderas. Om det går mer än 90 dagar, raderas din kötid. Om din kötid har raderats på grund av att du betalade mer än 90 dagar för sent, kan du tyvärr inte få tillbaka ködagarna.

    Elin, Boplats Göteborg