Betalat med Swish men betalningen försvinner inte från mina sidor, vad ska jag göra?

Hej, jag har betalat en sen årsavgift med Swish men betalningen försvinner inte från mina sidor. Vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Salahuddin, tack för din fråga!

    När du betalar med Swish ska betalningen registreras direkt. Så fort betalningen är klar ska det synas på Mina Sidor att den är betald.

    Ibland är det störningar hos Swish och/eller din bank som gör att betalningen inte registreras på Boplats, trots att pengarna dragits från ditt konto.

    Kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp med att registrera betalningen. Det går snabbt att fixa om du mailar oss och bifogar ett kvitto/kontoutdrag som visar att du har betalat och vilket datum.

    Klicka här för att maila kundtjänst
    Elin, Boplats Göteborg