Välkommen till Boplats Väst kundforum!
Här kan du hitta svar på allmänna frågor, eller ställa en egen fråga.
Skriv inte några personuppgifter när du ställer en egen fråga. Om du har personliga frågor om ditt konto på boplats.se, ska du kontakta kundtjänst istället.
Boplats Väst är västra Sveriges bostadsförmedling. Vi är till för alla för alla som söker hyresrätt. Vi arbetar med likabehandling, öppenhet och mot diskriminering. Bostadssökande som anmält intresse för en lägenhet och uppfyller hyresvärdens villkor turordnas alltid efter kötid.
Alla hyresvärdar, både allmänyttiga och privata, är välkomna att använda bostadsförmedlingen.
Vi ägs av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för en hållbar stad, öppen för världen.
Boplats Göteborg AB, Rosenlundsplatsen 1, 411 20 GÖTEBORG, Tel: 031-100 250
När du betalar med Swish ska betalningen registreras direkt. Så fort betalningen är klar ska det synas på Mina Sidor att den är betald.
Ibland är det störningar hos Swish och/eller din bank som gör att betalningen inte registreras på Boplats, trots att pengarna dragits från ditt konto.
Kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp med att registrera betalningen. Det går snabbt att fixa om du mailar oss och bifogar ett kvitto/kontoutdrag som visar att du har betalat och vilket datum.
Klicka här för att maila kundtjänst