Vad betyder "Trappor 3 av 0"?

Hej jag undrar vad det betyder när ni skriver trappor 3 av 0? Betyder det på tredje våningen?

Kommentarer

  • Hej Tina, tack för din fråga!

    Ja, det betyder att lägenheten ligger på tredje våningen.

    Ibland blir det tokigt med angivelsen av våningsplan/trappor, så att det t.ex. står "3 av 0" istället för "3 av 3". Det beror på ett fel i integrationen mellan hyresvärdens fastighetssystem och Boplats IT-system. Problemet är känt och vi jobbar tillsammans med hyresvärden på att lösa dem.

    De flesta av annonserna på boplats.se läggs inte ut manuellt, utan hyresvärden skapar sina annonser i sitt IT-system och de kommer sedan in automatiskt, direkt till boplats.se.

    Jag hoppas att detta bringade lite klarhet! Om det är en specifik lägenhet du undrar över där informationen i annonsen är otydlig, är du varmt välkommen att kontakta antingen oss eller hyresvärden, så kan vi kolla upp hur det ligger till.
    Elin, Boplats Göteborg