Behålla dagar

Fått lägenhet via boplats men nu efter 6 månader klarar jag inte hyran och måste flytta hem förlorar jag alla mina ködagar om jag flyttar av denna anledning

Kommentarer

  • Hej Marie, tack för din fråga!

    När du har fått ett förstahandskontrakt genom boplats.se nollställs dina ködagar och börjar automatiskt om från noll. Det går tyvärr inte att få tillbaka ködagarna även om du säger upp kontraktet igen, det finns inte någon ångerrätt på kontrakt och ködagar.

    Om du är bosatt i Göteborg kan du få gratis privatekonomisk rådgivning genom staden. Läs mer på goteborg.se.
    Elin, Boplats Göteborg