Jag står som medsökande - skall jag också betala 200 kronor i årsavgift?

Hej!
Min man har anmält sig och betalat årsavgiften. Jag står som medsökande - skall jag också betala 200 kronor i årsavgift?

Hälsningar
Marie

Kommentarer

  • Hej Marie, tack för din fråga!

    Medsökande är ömsesidigt - ni är båda medsökande till varandra, och har varsitt likadant konto på boplats.se.

    Det är bara betalande medlemmar som samlar ködagar hos Boplats. Du väljer själv om du vill vara betalande medlem och samla egna ködagar, eller om du endast är medsökande.

    Boplats rekommenderar att ni båda är betalade medlemmar och samlar egna ködagar, det är tryggare för er.

    Ködagar hos Boplats är personliga och kan aldrig delas med eller överlåtas till någon annan person. Om du och din man någon gång i framtiden vill dela på er, kan du alltså inte dela på eller tillgodoräkna dig hans ködagar.
    Elin, Boplats Göteborg