Jag råkade betala avgiften dubbelt, kan jag få tillbaka en av betalningarna?

Hej, råkade på något sätt betala dubbel avgift och är fattig student. Kan jag få tillbaka en av betalningarna?

Kommentarer

  • Hej Viktor, tack för din fråga!

    Om du har betalat avgiften dubbelt kan vi återbetala 200 kr till dig.

    Kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp med en återbetalning.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg