Kan jag betala för de åren jag missat och få poängen?

Hej .
Jag registrerade mig på sidan för 7 år sedan, men jag visste inte hur jag skulle betala avgifterna och jag trodde att det var gratis. Och jag tappade poäng under de åren. Kan jag betala för de åren och få poängen igen, tack?

Kommentarer

  • Hej Mohammed, tack för din fråga!

    Det är bara betalande medlemmar som samlar ködagar hos Boplats. Om du inte har betalat avgiften i tid varje år, så har du inte sparat köpoäng.

    Det går inte att betala för flera år samtidigt, och det går inte att få ködagar hos Boplats tillgodoräknade i efterhand.
    Elin, Boplats Göteborg