Var ska mina gäster parkera?

Mina gäster ska stanna över natt, men på min adress finns bara gästparkering 4 timmar. Var ska de stå för att inte få böter?
Anne

Kommentarer

  • Hej Anne!
    Det stämmer att på de flesta av våra parkeringsplatser är det endast 4 timmars gästparkering. Gäster som är på besök längre tid än så får stå utanför parkeringsområdet, förslagsvis gatuparkering på närliggande gator, eller på allmänna parkeringar som inte har hyrda platser eller begränsning på antal timmar. Kolla alltid skylten på den aktuella parkeringen, vilka tider som gäller. Ofta är det fri parkering nattetid, mellan 24-06.

    Se gärna rutiner för fordon som står för länge på gästparkering, eller som är felparkerade.

    Hälsningar Aryet
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter