Hur söker jag en lägenhet hos er?

Hallstahem

Kommentarer

    • Du börjar med att registrera dig på vår webb för att samla ködagar. Alla våra lägenheter fördelas efter kötiden.
    • Sök bland våra lediga objekt efter det boende som passar dig.
    • Lämna intresseanmälan på den lägenhet du vill söka. Du kan endast ha två intresseanmälningar samtidigt.
    • Du får ett mail om du blivit erbjuden en lägenhet och får sedan gå och titta på lägenheten.
    • Glöm inte att tacka ja eller nej på Mina Sidor efter visning av lägenheten!

    Här är några länkar till andra frågeställningar som kan vara intressanta för dig.

    Hur registrerar jag mig i bostadskön?
    Hur fungerar kötiden?

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning