Kundo Mail

Fördelar med att flytta er mailhantering till Kundo Mail

  • Samla era mail på ett ställe

    Ta kontroll över era mail genom att samla alla era inkorgar och mail på samma ställe.

  • Smart ärendehantering

    Tilldela inkommande mail ärendenummer för enklare samarbete och snabbare svar.

  • Tydligt ägandeskap av konversationer

    Se vem som jobbar med vad och vem som ansvarar för att svara.

  • Automatiska regler

    Med automatiska regler kan ni på förhand bestämma hur inkommande mail ska fördelas inom teamet.

  • Färdiga svar för snabb ärendehantering

    Spara tid med färdiga svar för vanligt återkommande frågor.

  • Användarvänlig kontrollpanel

    Kundo Mail hanteras i samma enkla kontrollpanel som övriga produkter från Kundo.

Så jobbar våra kunder med Kundo Mail

Så har Barncancerfonden med hjälp av Kundo Mail fått bättre och mer strukturerat arbete i sin support.
Auctionet har fått mer kontroll och ökad skalbarhet i sin kundservice med Kundo Mail.
Läs om varför Byggfabriken valde Kundo och hur det blivit en viktig del av deras e-handel.
När lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla. Därför är dialogen så viktig! — Tyresö Bostäder AB

Så fungerar Kundo Mail

  1. Vidarebefordra era mail till Kundo

    Att komma igång med Kundo Mail är enkelt. Ni väljer vilka e-postadresser ni vill vidarebefordra till Kundo och ställer sen in önskade inställningar direkt i verktyget.

  2. Era kunder och besökare skickar mail precis som vanligt

    Kundo Mail fungerar som vanlig e-post för era kunder. Kunden kan som vanligt fortsätta att maila er på samma adresser som tidigare. För er är det ännu enklare!

  3. Nya mail visas som obesvarade i Kundos dashboard

    Ni ser snabbt obesvarad e-post i Kundos överskådliga dashboard. Symboler visar vem som arbetar med vad och om e-post legat obesvarat för länge. Konversationer kan tilldelas, följas upp och kategoriseras.

  4. Historik och statistik

    Alla konversationer sparas och kan sökas upp i efterhand. Alla ärenden med en viss kund kan sökas fram. Överskådlig statistik visar antal konversationer, svarstider, kategorier och mycket annat. Månadsrapporter skickas ut med en tydlig sammanfattning av aktiviteten i era inkorgar.