Skip to content

Enkel chatt till din hemsida

Med en chatt på din hemsida blir du mer tillgänglig och kan hjälpa dina kunder och besökare på ett personligt sätt. Att chatta med kunderna är ett bevisat sätt att öka kundnöjdheten.

good-faces-DavJROC1lBM-unsplash
  • Enkelt att komma igång

  • Smarta funktioner för snabb service

  • Säker legitimering med BankID

pexels-karolina-grabowska-4467687

Användarvänlig chattfunktion

Gör det enkelt för dina kunder att komma i kontakt med dig. Kom igång med en responsiv och användarvänlig kundchatt. Chattfunktionen är lika enkel att använda för dig som för dina besökare.

pexels-kampus-production-5920775

Personligt bemötande med en kundchatt

Genom att chatta med dina kunder erbjuder du den personliga närvaro på din hemsida som förväntas av besökare och kunder idag. Med ett chattverktyg kommer er service, tillgänglighet och kundnöjdhet att öka.

the-jopwell-collection-OG7Naof18w4-unsplash

Hjälp dina kunder snabbare med en chatt på hemsidan

Snabbare än mail, enklare än telefon. En kundchatt hjälper dig att lösa dina besökares problem direkt. Med en chattfunktion kopplar du direkt ihop besökare med servicepersonal så att dina kunder slipper långa väntetider.

headway-5QgIuuBxKwM-unsplash

Effektivisera dialogen med chattassistenten

Chattassistenten söker i ditt forum och kunskapsbank i realtid när kunden skriver sin fråga, och presenterar relevant hjälpmaterial. Om svaret inte är tillräckligt kan kunden enkelt övergå till att chatta med kundservice, vilket gör supporten både snabbare och smidigare.

BankID

Chatta säkert med BankID

Med Kundos chatt kan du erbjuda legitimering med BankID när du chattar med dina kunder och besökare. Enkelt och säkert.

Utforska fler produkter

AI Chat för omedelbar service och enastående upplevelser

Upptäck ett nytt sätt att leverera kundservice på som skapar fantastiska kundupplevelser för både kunder, agenter och ledare.

Read more

Helhetslösning för ärendehantering

Samla alla dina ärenden i ett system för enkel hantering, oavsett om de kommer från mail, chatt, sociala medier eller samtal.

Read more

Boosta ditt team och öka kundnöjdheten med CSAT-undersökningar

Upptäck hur vår kundnöjdhetsundersökning (CSAT) förvandlar rutinmässiga uppgifter till givande aktiviteter.

Read more
"Vi har fått in drygt 4000 chattar i år och kan ändå hålla de här låga svarstiderna"

Läs om hur Carlsberg jobbar effektiv med kundservice med hjälp Kundos produkter.

Carlsberg_HubSpot

Läs om hur Carlsberg jobbar effektiv med kundservice med hjälp Kundos produkter.

Framtidssäkra er kundservice idag