Enkel chatt till din hemsida
Med en chatt på din hemsida blir du mer tillgänglig och kan hjälpa dina kunder och besökare på ett personligt sätt. Att chatta med kunderna är ett bevisat sätt att öka kundnöjdheten.
-
Enkelt att komma igång
-
Smarta funktioner för snabb service
-
Säker legitimering med BankID
Användarvänlig chattfunktion
Gör det enkelt för dina kunder att komma i kontakt med dig. Kom igång med en responsiv och användarvänlig kundchatt. Chattfunktionen är lika enkel att använda för dig som för dina besökare.
Personligt bemötande med en kundchatt
Genom att chatta med dina kunder erbjuder du den personliga närvaro på din hemsida som förväntas av besökare och kunder idag. Med ett chattverktyg kommer er service, tillgänglighet och kundnöjdhet att öka.
Hjälp dina kunder snabbare med en chatt på hemsidan
Snabbare än mail, enklare än telefon. En kundchatt hjälper dig att lösa dina besökares problem direkt. Med en chattfunktion kopplar du direkt ihop besökare med servicepersonal så att dina kunder slipper långa väntetider.
Effektivisera dialogen med chattassistenten
Chattassistenten söker i ditt forum och kunskapsbank i realtid när kunden skriver sin fråga, och presenterar relevant hjälpmaterial. Om svaret inte är tillräckligt kan kunden enkelt övergå till att chatta med kundservice, vilket gör supporten både snabbare och smidigare.
Chatta säkert med BankID
Med Kundos chatt kan du erbjuda legitimering med BankID när du chattar med dina kunder och besökare. Enkelt och säkert.
Utforska fler produkter
"Vi har fått in drygt 4000 chattar i år och kan ändå hålla de här låga svarstiderna"
Läs om hur Carlsberg jobbar effektiv med kundservice med hjälp Kundos produkter.
Läs om hur Carlsberg jobbar effektiv med kundservice med hjälp Kundos produkter.