Hur sparar jag formuläret för redovisningsblanketten?

Hej,

Hur sparar jag ned det formuläret när jag är inloggad?

Kommentarer

  • Hej!
    redovisningsblanketten som du ska fylla i ligger i kontot under Mina ärenden, om du behöver spara så kan du  Spara tillfälligt i slutet av blanketten.
    Vänliga hälsningar
    Elisabet
  • Hej!
    Jag har sparat uppgifter i redovisningsblanketten genom att spara tillfälligt. När jag nu går in och skall göra färdigt så får jag upp en blank blankett. Inget är sparat. Hur kommer jag åt det jag redan fyllt i?
    Susanna
  • Kulturrådet