Kategorier

Hej!

Detta är ett önskemål/tips på er sida. Man kan ju välja kategorier, såsom krim/historia och tvserier osv. Men om man tar kategorin tvserier så önskade jag att man kunde välja en kategori under tv serier. Tex så vill jag kunna välja en tvserie med kategori deckare, eller humor eller liknande.

Micke

Kommentarer

  • Hej Micke!

    Tack för ditt förslag! Vi är medvetna om att våra kategorier är lite ”grova” i vissa lägen. Det skulle underlätta sökandet om det även går att söka på underkategorier som du beskriver, speciellt som vi tror att utbudet av gratisprogram kommer att öka rejält framöver. Vi kan inte lova något de närmaste månaderna men vi ska definitivt titta på det.

    Trevlig helg!

    /Per Johansson

    Webb-TV.nu
  • Hej,skulle va praktiskt med en A-Ö-list i högerkanten för snabbsökning,lodrätt alltså.

    Per Ohlander
  • Hej Per!

    Tack för din synpunkt! Är det främst inom Kategorier du skulle vilja ha den typen av sökning?

    /Per

    Webb-TV.nu
  • Jag kanske hamnade på fel rubrik,jag menar rent allmänt i alla sökfunktioner,då slipper man scrolla så mycket,det har funnits i tidigare appar så jag förstår inte att man har glömt den funtionen!
    Hälsn Per

    Per Ohlander
  • Hej igen Per!

    Förstår vad du menar. Att bläddra igenom en massa program för att komma till en specifik titel är inte helt optimalt. Som det är nu har vi resonerat som så att känner man till vilket programnamn man söker så använder man i första hand sökrutan alternativt Program A-Ö. Vi ska dock undersöka om det går att göra något som är bättre och tar ditt förslag med oss i det arbetet. Kontakta oss gärna igen om du har fler synpunkter.

    /Per

    Webb-TV.nu
  • Ja där va den ju,missade att Program A-Ö låg under en aktiveringsknapp.
    Man kunde kanske lägga den aktivt redan i startläget så har man ju överblicken redan där!
    Hälsn Per

    Per Ohlander
  • Finns det inga andra svenska program ni kan visa än Filip och Fredriks olika program som både är barnsliga, ointressanta och fruktansvärt jobbiga att lyssna på.

    Maud
  • Hej Maud!

    Webb-TV.nu är en fristående tjänst som samlar gratisprogrammen från de största svenska kanalerna. Vi har inga egna program och all uppspelning sker på respektive playtjänst hos kanalerna.

    Har du synpunkter på programutbudet i Dplay (där programmen med Filip och Fredrik brukar visas) så är det bästa att du kontaktar kanalen direkt via denna länk: http://www.discoverynetworks.se/viewerservice

    /Per

    Webb-TV.nu
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.