Bastuklubben

Bastuklubben var bra, såg en repris för första gången. Ett sanningsprogram, bra gjort. Männen i Sverige finns inte längre. Var ser jag det igen?

Hasse

Kommentarer

  • Hej Hasse!

    Kan inte svara på varför de har tagit bort serien. Hade den funnits ute hade den funnits på Dplay men där ligger den inte. Kanske är det möjligt att de lägger ut den på nytt om du kontaktar dem direkt: http://www.discoverynetworks.se/viewerservice

    /Per

    Webb-TV.nu
  • Av en tillfällighet så såg jag programmet "Bastuklubben". Jag har sett tidigare sett en sketch vid bardisken om just det som det sociala livet fungerar i Sverige nu. En fullpoängare, en social satir av klass som faktiskt är en verklighet.
    En riktig Svensk man finns inte längre. Jag kan nästan jämföra det med programmet i söderhavet som blir helt nedlagt och sen en succé för flera kanaler. Mycket aktuellt och mitt i prick om det osociala Svenska samhället. Bra gjort.

    Hasse