Vilka frågor driver Villaägarna för att förbättra boendevillkoren för mig som småhusägare?

Villaägarnas Riksförbund

Kommentarer

  • Under 2020 har Villaägarna nått stora framgångar i att vara pådrivande och bidra till att uppskovsräntan avskaffas vid årsskiftet 2020/2021. En annan viktig fråga som berör många villaägare är hotet om återinförd fastighetsskatt. Den har mycket hög prioritet och Villaägarna har som strategi att besvara varje artikel som publiceras i media i ämnet. En tredje fråga som har hög prioritet är att få ner de höga elnätspriserna via skärpt reglering. Vi för därför aktiva samtal med regeringen. Dessutom är vi aktiva i trygghetsfrågor, tomträtter, enskilda avlopp och andra frågor som rör villaboendet. Läs mer om vilka frågor vi driver på villaagarna.se/debatt/ [https://www.villaagarna.se/debatt/]
    Villaägarnas Riksförbund