Vilka försäkringar kan ni erbjuda mig som medlem i Villaägarna?

Villaägarnas Riksförbund

Kommentarer

  • Som medlem i Villaägarna har du möjlighet att teckna förmånliga försäkringar hos Gjensidige. Vi erbjuder bland annat försäkringsskydd för din sjukvård, din bil och andra fordon, samt för dina barn, djur och resor. Sedan 2020 har vi dessutom breddat utbudet av försäkringar inom liv- och övrig sakförsäkring. Har du frågor om våra försäkringserbjudanden, är du välkommen att höra av dig till vår Försäkringsservice på 0771-62 60 10.
    Villaägarnas Riksförbund