Varför står min partner som medlem fast det är jag som betalar medlemsavgiften?

Villaägarnas Riksförbund

Kommentarer

  • Det kan finnas flera anledningar till det, exempelvis kan ni ha blivit medlemmar efter att ni fått ett utskick som gick till din partner. Men medlemskapet gäller för hela hushållet oavsett vilket namn som står på medlemskapet. Vill du lägga till en till person till medlemskapet eller ändra vem som står på medlemskapet är du välkomna att kontakta oss på 010-750 01 00 eller info@villaagarna.se.
    Villaägarnas Riksförbund