Varför måste jag ha en mejladress för att kunna logga in på webbplatsen?

Villaägarnas Riksförbund

Kommentarer

  • Villaägarnas webbplats finns innehåll som är exklusivt för medlemmar. För att komma åt det måste man logga in. Du kan logga in med antingen medlemsnummer eller mejladress. Dock behöver du ange en mejladress första gången du loggar in. Det krävs för att du ska kunna återställa ditt lösenord. Genom att ange din mejladress kan du även ta del av nyheter, tips och råd via våra nyhetsbrev. Om du inte vill ange en mejladress så kan du kontakta medlemsservice, så printar vi det som du vill ha och skickar hem till dig.
    Villaägarnas Riksförbund