Jag har fått en påminnelse trots att jag betalat medlemsavgiften. Varför?

Villaägarnas Riksförbund

Kommentarer

  • Om du har betalt medlemsavgiften den senaste tiden kan påminnelsen redan ha hunnit gå iväg till dig. Bortse i sådana fall från påminnelsen. Om du betalade i god tid och ändå fått en påminnelse, kontakta oss på 010-750 01 00 eller info@villaagarna.se så ska vi hjälpa dig.
    Villaägarnas Riksförbund