Hur använder jag mitt medlemskort i butik?

Villaägarnas Riksförbund

Kommentarer

  • Visa upp ditt fysiska eller digitala medlemskort när du handlar hos något av de företag som Villaägarna har avtal med. Du behöver ange din e-postadress här eftersom inloggning sker med din mailadress eller ditt medlemsnummer.

    Ditt medlemskort finns alltid digitalt under Mina sidor. Där kan du också beställa ett nytt medlemskort - om du vill ha ett fysiskt kort.
    Villaägarnas Riksförbund