Viktnedgång

Hej. Har just skapat ett konto på viktpuls vilken suverän viktblogg!! Det känns roligare och mer motiverande om man kan följa sin viktnedgång i ett diagram. Sidan är väldigt lätt att använda, inga konstigheter, tack för det!! KUL!!!!

Jeanette L

Kommentarer

  • Hej Jeanette,
    Roligt att höra att du tycker om Viktpuls!

    Hör gärna av dig om du har idéer om hur Viktpuls kan bli ännu bättre och lycka till med viktnedgången!

    Marcus Andersson Utvecklare