Utskrifter

Kan ni göra något snyggt sätt att skriva ut diagrammen på.
På min svartvita skrivare blir det bara en grå ruta och det är ju lite tråkigt, annars tack för en mycket enkel sida.

Joachim Sandolf

Kommentarer

  • Hej Joachim!

    Jag har faktiskt inte provat att skriva ut själv ännu, så jag har inte tänkt så mycket på hur det kommer att se ut. Jag ska helt klart ta en titt på hur utskrifter kan förbättras. Ett problem är dock att diagrammet skapas som ett canvas-element, något som olika webbläsare hanterar på väldigt olika sätt.

    Återkommer när jag testat lite mera.

    Marcus Andersson Utvecklare