lösenord

hej! jag glömde bort mitt lösenord och bad att få skriva ett nytt, fick ett mail om hur jag ska göra och följde instruktionerna. när jag valt ett nytt lösenord och fått meddelat att jag nu kan logga in med det, så säger webbsidan att mitt lösenord är fel. vad ska jag göra?

Charlotta

Kommentarer

  • Ursäkta, mitt fel, jag hade råkat stava mitt användarnamn fel när jag skapade mitt konto, det var därför jag inte kunde logga in. Det vore bra om ens användarnamn stod i mailet man får när man skapat kontot, eller i påminnelsen (för oss som slinter på tangenterna). Toppenbra saijt, blir verkligen motiverad!

    Charlotta
  • Bra idé med användarnamn i mailen! Ska fixa i nästa uppdatering.

    Marcus Andersson Utvecklare