Kan inte signa up

Fatal error: Call to undefined method dayGateway::saveall2() in /home/web28938/domains/viktpuls.se/public_html/system/controllers/baseController.php on line 48

Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!
    Tack för att du uppmärksammade mig på problemet.

    Jag gjorde precis en större uppdatering och hade missat att ändra en fil. Det problemet är ordnat och nu ska det fungera bra att skapa ett konto igen.

    Hälsningar
    Marcus, Viktpuls

    Marcus Andersson Utvecklare
  • Bra jobbat Marcus! Snabb feedback också. Nu funkar det bra att signa up, ska bli intressant att testa tjänsten.

    Johan