Glömt lösen - genererar inget mail!

Jag har haft ett konto ett tag nu och är jättenöjd med funktionen! Problemet är att sedan jag bytte mailadress under inställningar kan jag inte längre logga in. Jag har testat att "glömt lösenord" några gånger (denna vecka och förra) men inget landar i varken inkorgen eller skräpposten. Påminnelsemailen kommer som tur är fram, men även om det går att uppdatera kurvan är det ju inte lika kul när man inte ser resultatet.

Tove

Kommentarer

  • Hej Tove, roligt att du tycker om Viktpuls!
    Jag ska titta på vad som är fel med "glömt lösenords"-funktionen under helgen och återkommer här när det är fixat.

    Marcus Andersson Utvecklare
  • Jag testade nu och det fungerade igen. Tack så mycket! 😀

    Tove