funktion för glömt lösenord

Det verkar saknas en funktion för när man glömt sitt lösenord. Annars en jättefin och användbar sajt!

Nöjd men utestängd

Kommentarer

  • Ojdå, det var något jag inte riktigt gjorde klart när jag la till kryptering av lösenorden. En funktion för att nollställa sitt lösenord kommer lite senare i veckan.

    Om du inte vill vänta till dess så kan du höra av dig direkt till mig så gör vi ett manuellt lösenordsbyte.

    Marcus Andersson Utvecklare
  • Hej igen,
    Nu finns det äntligen en funktion för att ange ett nytt lösenord om man glömt bort sitt gamla. För muspekaren över inloggningsfälten så hittar du länken.

    Marcus Andersson Utvecklare
  • Tack!

    Nöjd men utestängd